Teams – 1. díl – Úvod a využití pro komunikaci
Cíl kurzu: kurz poskytuje základy pro efektivní komunikaci v online prostředí Teams pro skupinové i soukromé konverzace, uskutečnění online schůzek
a videohovorů. Kurz je určen každému, kdo vytváří a organizuje online schůzky, semináře, webináře, porady, online výuku a obdobné události.
Délka kurzu: 2 hodiny příp. dle dohody.
Obsah kurzu:
- představení aplikace MS Teams, nastavení,
- týmy, typy týmů, role, oprávnění, nastavení,
- kanály, typy kanálů, oprávnění, nastavení,
- nastavení uživatele, stav,
- konverzace v týmu, týmové sdílení souborů,
- oznámení, příspěvky,
- soukromá komunikace,
- schůzky, vytvoření z kalendáře Teams vs. kalendáře Outlook, týmová
soukromá schůzka, - jednorázové a opakované schůzky, nastavení, sdílení obsahu.
Teams – 2. díl – Praktické využití v týmu
Cíl kurzu: prohloubení znalostí aplikace MS Teams. Účastníci získají praktické rady a tipy pro správu úkolů a projektů a budou tak efektivně tvořit týmy
a kanály, přiřazovat odpovědnosti, sledovat pokrok, detailněji pracovat se soubory, poznámkami a kalendářem.
Předpokládané znalosti: znalost aplikace MS Teams na úrovni kurzu Teams – 1. díl – Úvod a využití pro komunikaci.
Délka kurzu: 2 hodiny příp. dle dohody.
Obsah kurzu:
- tvorba týmů, kanálů, standardní vs. soukromé vs. sdílené kanály,
- správa týmu a kanálu, specifika,
- využití robotů v konverzacích,
- práce s týmovými soubory,
- pokročilá práce s dokumenty,
- karta Wiki, další karty,
- kalendář: schůzka vs. webinář vs. živá událost,
- pokročilé možnosti schůzek: živé titulky, nahrávání, přepis, poznámky.
Teams – praktické využití
Cíl kurzu: účastníci kurzu si osvojí praktické dovednosti spojené s prací na sdílených dokumentech, úkolech a projektech, s využitím videokonferencí a online schůzek v aplikaci MS Teams. Dále se naučí základní návyky pro práci v týmech, chatování a sdílení dokumentů
Délka kurzu: 7 hodin příp. dle dohody.
Obsah kurzu:
- MS Teams, úvod, možnosti, verze,
- skupiny Office 365,
- typy týmů, určení, tvorba týmů, nastavení, přidání členů,
- typy kanálů, možnosti, tvorba kanálů, nastavení,
- týmová konverzace (karta Příspěvky),
- dokumenty (karta Soubory),
- karta Wiki, @zmínky, možnosti, další karty kanálu,
- chatování,
- kalendář, schůzky, kalendář Teams a kalendář Outlook,
- možnosti schůzek, schůzka vs. živá událost,
- aktivita,
- hovory,
- soubory (MS Teams, OneDrive, Google Drive),
- aplikace a konektory kanálu.