Planner – nástroj pro týmovou spolupráci
Cíl kurzu: používání online nástrojů pro organizaci týmové práce pomocí intuitivní, vizuální správy úkolů. Aplikace umožňuje srozumitelně, snadno
a jednoduše sledovat i koordinovat projekty, sdílet soubory a komunikovat ohledně úkolů. Aplikace Planner je součástí Office 365, přičemž soubory jsou na pozadí ukládány na SharePoint. Lze využívat @zmínku pro kolegy z týmu (MS Teams). Aplikace používá metodu Kanban a je integrována do celého prostředí Office 365 včetně aplikací Outlook, Teams a ToDo. Účastníci kurzu porozumí principům práce a budou schopni efektivně spolupracovat při řešení projektů. Součástí kurzu bude praktické cvičení na tvorbu společného plánu dle zadání.
Délka kurzu: 2 hodiny příp. dle dohody.
Obsah kurzu:
- MS Planner, verze,
- přihlášení, spuštění, popis prostředí,
- centrum Planneru, možnosti,
- plány, panely kanban, grafické zobrazení,
- tvorba plánu, práce s kontejnery (panely),
- úkoly, atributy úkolů, práce s úkoly,
- zobrazení: panely, grafy, kalendář, seznamy úkolů,
Pro ucelenou znalost doporučujeme doplnit kurzem pro aplikaci ToDo pro správu osobních a týmových úkolů.