Kurz je určen pro personalisty, HR manažery, vedoucí pracovníky a všem dalším, kteří se o tuto problematiku zajímají a rádi by si vytvořili vlastní, efektivní postupy v této oblasti.
cíle kurzu
- seznámit účastníky s procesem plánování, náboru a výběru lidí ve společnosti, včetně důležitosti identifikování personálních potřeb společnosti
- účastníci budou umět vybudovat vlastní náborový proces, budou vědět kde a jak zaměstnance hledat
- získají informace v oblasti HR marketingu (budování, nástroje, firemní hodnoty)
- účastníci získají vědomosti o tom, jak na perfektní adaptaci nováčků v práci
obsah kurzu
1. den — Employer branding a hodnoty firmy
- personální strategie, správná definice ročních cílů a úkolů
- personální plánování
- firemní kultura a role personalisty jako nositele změn
- přijímání kritiky a práce s negativními emocemi
- jak čelit neoprávněným požadavkům ostatních lidí
3. den — HR marketing
- budování strategie HR marketingu
- nástroje pro HR marketing
- firemní hodnoty jako základ pro marketing
- sociální sítě a média… obsah, cílová skupina
5. den — Onboarding
- co je to onboarding a co přinese
- princip 4C
- den „D“ a před nástupem – jaké aktivity může HR připravit
- nástroje efektivního onboardingu
- procesní mapa onboardingu
2. den — Identifikace personálních potřeb společnosti a role personalisty
- popis pracovního místa
- kompetenční model
- definice požadovaného/ideálního kandidáta
- kvalifikační profil uchazeče
4. den — Výběr a přijímání zaměstnanců
- kritéria pro výběr a základy orientace ve vzdělání kandidáta
- kde všude můžeme hledat vhodné kandidáty
- inzerát – tvorba a použití, na co si dát pozor a co „táhne“
- selekce kandidátů dle CV
- behaviorální pohovor – tvorba otázek a ověřování
lektor
Gabriela Rejman
Personalistice se věnuje více než 15 let. Velkou část pracovní kariéry působila na pozici obchodníka, trenéra a personalisty ve velkých korporátech. Vystudovala obor andragogika na Univerzitě Palackého v Olomouci. Pracuje jako Interim HR, lektor HR procesů, věnuje se mentorování, koučování a poradenské činnosti. Má zkušenosti s vedením Development centra a Assessment centra. Na základě osvědčených principů předává lidem vědomosti, které zlepšují a zkvalitňují jejich práci. Její výuka je z velké části zaměřena na praxi.