TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE

Management
Management
Kategorie:Otevřené kurzy
Datum:29. 1. 2025 - 12. 3. 2025
Čas:8:00 - 15:30
Místo konání: Greiner Assistec s.r.o., Březová 181, Slušovice.
E-mail: kurzy@ce-pa.cz
Příloha: 2501_Týmová spolupráce
Address
Greiner Assistec s.r.o., Březová 181, Slušovice.   View map
Lektor: Alexandra Hubáčková
Konzultantka, koučka a lektorka pro různorodé publikum s 27letou praxí. Studovala na Durham University ve Velké Británii. Titul PCC získala u Mezinárodní federace koučů – ICF. Přednášela studentům na univerzitách v ČR a USA. Posledních třináct let se věnuje práci ve firmách různých oborů a velikostí v českém i mezinárodním prostředí – workshopy, dlouhodobé programy, individuální nebo týmový koučink.  Žádná teorie, kterou rychle zapomenete.

Tento kurz vás provede klíčovými aspekty úspěšného vedení a dynamiky týmového prostředí. Zjistíte, jaké jsou zásady, které dělají z týmu silný a soudržný celek. Prozkoumáte, jak správně rozdělit úkoly a vybudovat důvěru, aby se každý člen cítil cenný a slyšený a mnohé další. Vytvořte si s námi základy pro silný a produktivní tým!

obsah kurzu

1. den – Význam týmové spolupráce

  • proč je týmová práce klíčová pro dosažení úspěchu a jak ji efektivně rozvíjet
  • proč je týmová práce klíčová pro dosažení úspěchu. Dozvíte se, jak efektivně rozvíjet týmovou spolupráci a jaké benefity přináší dobře fungující tým.
  • cíl: pochopit důležitost týmové práce a naučit se strategie pro její rozvoj

2. den – Role lídrů v týmu

  • rozdíly mezi rolí lídra a manažera, motivace týmu a delegování úkolů
  • prozkoumáme rozdíly mezi rolí lídra a manažera, jak motivovat tým
    a efektivně delegovat úkoly. Zjistíte, jak vést tým k dosažení nejlepších výsledků a podporovat jednotlivce v jejich růstu.
  • cíl: posílit vedení týmu, motivovat členy a naučit se efektivně delegovat úkoly

3. den – Rozhodování v týmu

  • techniky pro efektivní skupinové rozhodování a řešení konfliktů
  • zjistíte, jaké jsou techniky aktivního naslouchání a efektivního předávání informací
  • dozvíte se, jak poskytovat a přijímat zpětnou vazbu způsobem, který podporuje otevřenou a transparentní komunikaci
  • cíl: minimalizovat nedorozumění a posílit komunikaci v týmu

4. den – Role a zodpovědnosti v týmu

  • jak rozdělit úkoly a odpovědnosti mezi členy týmu
  • pochopíte důležitost důvěry v týmu a řekneme si techniky, jak ji budovat
    a udržovat; diskutovat budeme také o tom, jak vytvořit prostředí, kde se členové týmu cítí bezpečně sdílet své nápady a názory
  • cíl: vytvořit bezpečné prostředí, které podporuje otevřenost a spolupráci

5. den – Týmová komunikace

  • důležitost komunikačních dovedností a zpětné vazby v týmu
  • identifikujete zdroje konfliktů a naučíte se strategie pro jejich efektivní řešení
  • budeme se věnovat základům vyjednávání, a tomu, jak rozpoznat manipulaci a jak se jí bránit.
  • cíl: naučit se konstruktivně řešit konflikty v týmu

6. den – Hodnocení týmové práce

  • metody pro zhodnocení výkonu týmu a zlepšení spolupráce
  • SMART cíle, jak plánovat a dosahovat týmových cílů
  • jak sledovat pokrok a zajistit, aby cíle byly měřitelné a dosažitelné
  • cíl: naučit tým efektivně stanovovat a dosahovat společné cíle

TERMÍN KURZU

29. 1., 30. 1., 12. 2., 13. 2., 11. 3., 12. 3. 2025 (8:00 – 15:30)

Možnost čerpání z dotačních programů.

TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE

7 skladem

Termín:

29. 1. 2025 - 12. 3. 2025

Účastníci:

Cena za účastníka:

21 000  bez DPH
+ 21% DPH

Cena celkem:

+ 21% DPH