Kurz je určený pro obchodníky, kteří začínají s obchodováním, nebo si chtějí osvěžit základy obchodování, nebo by případně po letech chtěli dostat nový impulz do svého obchodování sdílením a výměnou zkušeností. Kurz se věnuje obchodování v B2B i B2C segmentech, je maximálně prakticky zaměřený, obsahuje řadu cvičení a případových studií z praxe.
obsah kurzu
1. a 2. den – Efektivní telefonní komunikace a příprava na obchodní jednání
- jak navázat kontakt s potenciálním zákazníkem, jak ho zaujmout, překonat námitky a domluvit si schůzku, celkově příprava na telefonát
- zjišťování informací o zákazníkovi, jeho firmě, potřebách a očekáváních
- jak se správně ptát, příprava scénáře jednání, stanovení cíle jednání
- prezentace nabídky, péče o zákazníka a mnohé další
3. a 4. den – Fáze obchodního procesu a jejich struktura
- identifikace jednotlivých fází obchodního procesu a jejich význam, efektivní plánování a řízení
- správná analýza a vyhodnocování výsledků obchodního procesu, nástroje
a techniky pro jeho optimalizaci - zvládání námitek zákazníka, pochopení vztahů a vazeb pro dlouhodobou spolupráci, efektivní využití času při obchodování a zdárné uzavírání jednání
5. a 6. den – Typologie zákazníků a jednání s nimi
- typy zákazníků a jak s nimi jednat, pochopení vztahů a vazeb pro dlouhodobou spolupráci se zákazníkem
- sebepoznání = pochopení ostatních, jak poznat silné a slabé stránky a porozumět ostatním lidem
- budování dlouhodobých vztahů, jak si udržet loajalitu zákazníků, jak efektivně řešit problémy a konflikty
TERMÍNY 6DENNÍHO KURZU
19. 9., 20. 9., 17. 10., 18. 10., 14. 11., 15. 11. 2024 (08:00 – 15:30)