Naši klienti
Spolupráce s CE-PA našim klientům pomohla nastavit efektivní procesy a moderní trendy v jejich firmách










Partneři
1. PERSONÁLNÍ PLÁNOVÁNÍ / STRATEGIE HR
12. 10. 2022 (8:00 - 16:00)
- Personální strategie
- Tvorba personální strategie, správná definice ročních cílů a úkolů
- Hodnoty firmy, firemní kultura a role personalisty jako nositele změn
- Personální plánování
- Employer branding
2. IDENTIFIKACE PERSONÁLNÍCH POTŘEB SPOLEČNOSTI A ROLE PERSONALISTY
13. 10. 2022 (8:00 - 16:00)
- Popis pracovního místa
- Kompetenční model
- Definice požadovaného/ideálního kandidáta
- Kvalifikační profil uchazeče
3. HR MARKETING
9. 11. 2022 (8:00 - 16:00)
- Budování strategie HR marketingu
- Nástroje pro HR marketing
- Firemní hodnoty jako základ pro marketing
- Sociální sítě a média
Host z praxe + Konkrétní případová studie
4. SOCIAL MEDIA RECRUITMENT S LINKEDIN
8. 12. 2022 (8:00 - 16:00)
- Budování osobní značky jako Recruitera
- přínos sociálních sítí, jejich využití, možnosti a praxe
- Jak nastavit a vyladit LinkedIn profil pro potřeby náboru
- Networking strategie úspěšného recruitera
- Vše o zacílení kandidátů na LinkedIn i mimo něj
- Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn kandidáty
- Využití LinkedIn skupin k potřebám recruitmentu
- Jak kontaktovat vhodné kandidáty
- Udržení kontaktu kandidáta
- Práce s kandidáty - co ještě může přispět k úspěšnému získání vhodného
kandidáta
5. VÝBĚR A PŘIJÍMÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
12. 1. 2023 (8:00 - 16:00)
- Kritéria pro výběr a základy orientace ve vzdělání kandidáta
- Kde všude můžeme hledat vhodné kandidáty
- Inzerát - tvorba a použití, na co si dát pozor a co “táhne”
- Selekce kandidátů dle CV
- Behaviorální pohovor - tvorba otázek a ověřování
- Skupinový pohovor - co odhalí kompetence, které hledáme?
- Tvorba Assesment centra
6. ONBOARDING
8. 2. 2023 (8:00 - 16:00)
- Co je to onboarding a co přináší
- Princip 4C
- Den “D” a před nástupem. Jaké aktivity může HR připravit
- Nástroje efektivního Onboardingu
- Procesní mapa Onboardingu
7. ADAPTACE
9. 2. 2023 (8:00 - 16:00)
- Zásady adaptace
- Hand book - tvorba manuálu pro nového zaměstnance
- Kroky a nástroje pro kvalitní adaptaci
- Tvorba adaptačního plánu pro všechny linie firmy
- Nastavení cílů pro adaptační období
- Hodnocení ve zkušební době a po ní
- Kariérní plánování
Host z praxe + Konkrétní případová studie
8. VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ A VYHODNOCENÍ EFEKTIVITY VZDĚLÁVÁNÍ
9. 3. 2023 (8:00 - 16:00)
- Přínosy vzdělávacího plánu, využití a použití v praxi
- Profese vyžadující pravidelné přezkušování
- Popis pracovní pozice a jeho využití v plánu vzdělávání
- Tvorba vzdělávacího plánu
- Finanční í aspekty při vzdělávání
- Zpětná vazba jako nástroj k rozvoji zaměstnanců
- Koučing jako nástroj rozvoje i pomoci
- Formy a možnosti sběru výsledků vzdělávacích akcí
- Analýza výsledků a jejich další využití
- Modely hodnocení, jejich výhody a nevýhody z praxe
9. HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
13. 4. 2023 (8:00 - 16:00)
- Přínosy hodnocení zaměstnanců
- Pravidla pro poskytování zpětné vazby
- Přínos hodnocení zaměstnanců
- Systém hodnocení a návaznost na další procesy
- Užívané metody hodnocení zaměstnanců
- Měření a řízení pracovního výkonu
- Motivace - její úloha a hlavní přínosy
- Jaká lze uplatnit opatření (následné kroky po hodnocení)
10. VYTVÁŘENÍ SYSTÉMU ODMĚŇOVÁNÍ
11. 5. 2023 (8:00 - 16:00)
- Systém odměňování, mzda, plat a další pojmy
- Orientace v problematice odměňování
- Stanovení výše mzdy jako základ pro mzdovou politiku ve společnosti
- Pohyblivé složky mzdy
- Odměny
- Vliv změn v platové politice na fungování organizace
- Komunikace změn zaměstnancům - mzdový projekt
Host z praxe + Konkrétní případová studie
11. SYSTÉM ZAMĚSTNANECKÝCH VÝHOD A VYTVÁŘENÍ ROVNÝCH PŘÍLEŽITOSTÍ
7. 6. 2023 (8:00 - 16:00)
- Zaměstnanecké výhody jako motivace
- Tvorba benefitního programu
- Typy benefitů podle cílových skupin
12. LEGISLATIVA PRO HR A UVOLŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
8. 6. 2023 (8:00 - 16:00)
- Platná znění v legislativě
- Exit interview - tvorba dokumentu a příklady využití
- Outplacement v praxi
- Dokumenty pro odchod - tvorba a využití
Cílová skupina
Personalisté junioři
Místo
EDUnesto, Veselá 14, 602 00 Brno
Akreditace dle MPSV
(Ministerstvo práce a sociálních věcí)
Autorizovaná zkouška
Cena 5 000 Kč (absolvent získá osvědčení s kulatým razítkem (Osvědčení o získání profesní kvalifikace - dokument v hodnotě maturitního vysvědčení)
E-learningová podpora
Viz témata kurzu + další oblasti (dokumenty a jejich správa v administrativně personální činnosti, pracovněprávní problematika a další příslušná legislativa, vedení povinné agendy - lékařské prohlídky, BOZP, PO) + Možnost online připojení v případě vaší absence.
Garant kurzu: Marika Sablová
Působím jako externí lektorka pro oblast řízení lidských zdrojů a jako personální manažerka ve společnosti RETEX a. s. V rolích personální ředitelky a HR Business partnera jsem působila ve skupině Hortim, IBM anebo HŽP Prostějov. Mezi mé největší profesní úspěchy patří získání osvědčení Investors in People (UK Commission for Employment and Skills) a cena odborné poroty HREA Excellence Award 2010 udělovaná Českou společností pro rozvoj lidských zdrojů za: “Nejpřínosnější projekt v organizaci”.
Lektor kurzu: Jana Šufajzová
Víc než 20 let se věnuji personalistice ve firemní praxi. Tam se cítím silná v kramflecích a baví mě pomáhat firmám plnit jejich byznysové cíle prostřednictvím vyladěného přístupu k zaměstnancům.
Cena
22 500 Kč + 21 % DPH
(možnost financovat z dotačních projektů viz výzva 110)
Powered by iCagenda
Personální ředitel - Kovárna VIVA a.s.
CE-PA nám velmi pomohla s nastavením koncepce vzdělávacího projektu. Jejich tým vždy přichází s neotřelým a inovativním řešením.
Osobně oceňuji i pořádání originálních konferencí, workshopů a profesionálních HR akcí.
HR Generalist - Trelleborg Wheel Systems
Již řadu let spolupracujeme se společností CE-PA. V této moderní vzdělávací společnosti se skvěle podařilo skloubit praktické dovednosti a teoretické znalosti, které jsou díky vysoce profesionálním zástupcům společnosti a lektorům schopni efektivně přenášet do praxe nejen pro výrobní společnosti.
Kurzy u společnosti CE-PA jsou vždy propojeny s praxí, inovacemi a aplikovatelnými informacemi.
Svým progresivním přístupem ke vzdělávání a konferencí Fenomén 4.0 dokázali rozvířit stojaté zlínské vody v oblasti vzdělávání.
Personální ředitelka - Pars Nova a.s., člen skupiny ŠKODA
CE-PA pro nás připravila Velkou školu mistrů. Výběr této vzdělávací společnosti byla okamžitá volba, díky jejich smyslu pro gamifikaci vzdělávání a zaměření na kvalitní workshopy.
Se spoluprací jsme byli maximálně spokojeni.
Doporučujeme.
HR manager - Fremach Morava s.r.o.
Parádní vzdělávací a poradenská firma. Pracují systematicky a často myslí i za nás a právě proto jsme již mnoho let spokojeni se vzájemnou spoluprací.
Vážíme si kvalitně navržených a perfektně realizovaných workshopů.
Personální vedoucí - PRECIZ, s.r.o.
Se společností CE-PA dlouhodobě spolupracujeme na projektu Zdravá firma. Velmi nám pomohlo správné nastavení hodnot a efektivního systému interní komunikace.
Oceňujeme i perfektní vedení workshopů pro management.
Společnost CE-PA vřele doporučujeme.
HR manažer - 5M s.r.o.
Dlouhodobá spolupráce: skvělé výsledky u proškolených týmů, bezproblémová spolupráce a kvalitní lektorský tým, který rozumí potřebám výrobní firmy.
Naši klienti
Spolupráce s CE-PA našim klientům pomohla nastavit efektivní procesy a moderní trendy v jejich firmách
Partneři