Menu

Konference Fenomén 4.0

Nenechte si 24. ledna ujít konferenci roku 2019! Konference je určena pro celou firmu. Využijte výhodných balíčků.

www.fenomen40.cz

HR Business Partner - Zlín

Kategorie:
HR v praxi
Datum:
12. prosinec 2018 09:00
Místo konání:
Technologické inovační centrum, Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Počet míst
9 / 12
Volných míst
9
Telefon:
+420 604 251 808
Email:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Příloha

Akreditovaný vzdělávací program pro současné či budoucí personalisty HRBP a HR manažery.

Propojení partnerské spolupráce personalisty s vedením společnosti

Jedná se o intenzivní, prakticky vedený kurz, kdy účastníci dostanou ty nejpodstatnější informace o HR praxi v souvislostech. Daná struktura kurzu a získané informace povedou účastníky k tomu, aby nebyli jen HR úředníky, ale stali se nepostradatelnými Business Partnery.


Forma

Intenzivní interaktivní trénink HR technik, diskuze, výměna zkušeností a praktické příklady, navazuje HR expedice a závěrečná zkouška předání certifikátů.
Garantem a průvodcem kurzu Gabriela Rejman. Doplňující podhled z praxe je zajištěn hostujícími HR manažery / řediteli.

Výstup kurzu

Certifikát o realizaci akreditovaného programu, zkouška je autorizovaná tzn. probíhá před autorizovanou osobou a výstupní certifikát je opatřen kulatým razítkem a má hodnotu maturitního vysvědčení.

 

Komu je kurz určen

+ Majitelům a jednatelům malých a středních firem,

+ HR manažerům a specialistům personálních útvarů,

+ Všem pracovníkům Lidských zdrojů, kteří se chtějí vzdělávat v náboru a chtějí získat certifikát na tuto profesní činnost,

+ Všem, kteří chtějí pracovat v Lidských zdrojích a potřebují znát problematiku, diskutovat otázky a proniknout do personální praxe.


Benefity kurzu:

+ V rámci kurzu – exkurze do výrobní firmy

+ Certifikát

+ Potvrzení o autorizované zkoušce (hodnota maturitního vysvědčení).

+ Zkušený lektorský tým z řad HR manažerů


Obsah kurzu

9/10/2018 - Personální strategie a potřeby firmy 

Firemní strategie, firemní cíle a její poslání
Tvorba personální strategie, správní definice ročních cílů a úkolů
Provázanost s business strategii s vizí organizace
Budování značky zaměstnavatele
Hodnoty firmy, firemní kultura a role personalisty jako nositele změn
Personální plánování
Role personalisty a kroky, které se od něj “očekávají”
Jak lze identifikovat personální potřeby firmy
Kvalifikační profil uchazeče
Popis pracovního místa
Kompetenční model – popis, význam a využití

10/10/2018 - HR marketing - Employer Branding

host z praxe: Martin Lutonský, Kovárna VIVA

Co je to HR marketing
Proč pracovat na HR marketingu a jaký bude přínos
Budování strategie HR marketingu, co o sobě firma chce a může říci
Tvorba strategie HR marketingu v praxi
Nástroje pro tvorbu HRM a jejich využití
Employer branding v praxi a v naší realitě
Tvorba náborové kampaně

13/11/2018 - Výběr, přijímání zaměstnanců, Onboarding a adaptace

host z praxe: Iveta Dědková, Promens

Kritéria pro výběr a základy orientace ve vzdělání kandidáta
Kde všude můžeme hledat vhodné kandidáty
Inzerát - tvorba a použití, na co si dát pozic a co “táhne”
Selekce kandidátů dle CV
Behaviorální pohovor - tvorba otázek a ověřování
Skupinový pohovor - co odhalí kompetence, které hledáme?
Psychodiagnostické metody
Tvorba Assesment Centre
Výběr na manažerskou pozici - případová studie
Hodnocení ve zkušební době a po ní
Nastavení cílů pro adaptační období
Tvorba adaptačního plánu pro všechny linie firmy
Kroky a nástroje pro kvalitní Onboarding (praktické tipy pro začlenění nováčka do týmu)
Hand book - tvorba manuálu pro nového zaměstnance
4S v Onboarding procesu

14/11/2018 - Social Media Recruitment s LinkedIn

host z praxe: Jana Bejvlová,  DOCS

Úvod do Social Media Recruitmentu s LinkedIn
Jak nastavit a vyladit LinkedIn profil pro potřeby náboru
Networking strategie úspěšného recruitera
Vše o zacílení kandidátů na LinkedIn i mimo něj
Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn kandidáty
Využití LinkedIn skupin k potřebám recruitmentu
Výhody a nevýhody placených LinkedIn služeb

12/12/2018 - Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

Hodnocení efektivity vzdělávacích programů
Praktická příprava a tvorba harmonogramu vzdělávacího programu
Nové trendy ve vzdělávání
Organizace vzdělávacích programů a příprava výběrového řízení
Tvorba vzdělávacího plánu, tvorba rozpočtu a controlling
Analýza vzdělávacích potřeb
Tvorba KPI
Práce s generací Y a Z
Talent Pool
Cíle a koncepce hodnocení zaměstnanců – řízení podle výkonu, řízení podle kompetencí
Význam hodnocení a vazba na ostatní procesy ve firmě

13/12/2018 - Zákoník práce v praxi

15/1/2019 - GDPR pro personalisty

16/1/2019 - HR expedice do vybrané firmy

14/2/2019 Zkouška

 

          GARANT KURZU

  • 15

    Gabriela Rejman

    Gabriela je lektorka, koučka, konzultantka a specialistka v oblasti lidských zdrojů. Personalistikou a rozvojem vnitřního potenciálu se zabývá jedenáct let. Své znalosti a zkušenosti uplatnila jako trenérka SFE a HR Generalist ve společnostech GE Money Bank a.s. a Česká spořitelna a. s.


     

    Cena za celý kurz: 24 000 Kč (1 téma za 3 100 Kč)

  • Akční cena 19 200 Kč při objednání do 30. 8. 2018 sleva 20 %.

  •  Untitled


     

    Nenechte si ujít příležitost a stáhněte si náš vzdělávací plán :)

     

 
 

Všechny termíny:

  • 14. únor 2019 09:00
  • 16. leden 2019 09:00
  • 15. leden 2019 09:00
  • 13. prosinec 2018 09:00
  • 12. prosinec 2018 09:00
  • 14. listopad 2018 09:00
  • 13. listopad 2018 09:00
  • 10. říjen 2018 09:00
  • 9. říjen 2018 09:00

Powered by iCagenda

Novinky na váš email

Naše úspěšné expedice

janca-logo

Martin Šuta

vedoucí prodejen Janča V.M. s.r.o.

CE-PA pro nás realizovala Competitive mystery shopping, díky kterému jsme odhalili naše slabé stránky v porovnání s konkurenčními podniky.  

logo

Hynek Spurný

technický ředitel Pharmix s.r.o.

S CE-POU jsme implementovali metodu 5S. Dosáhli jsme tím úspory místa a materiálu, minimalizovali jsme čas na hledání, snížili jsme zmetkovitost a v neposlední řadě jsme aktivizovali naše zaměstnance.  

RI-OKNA-logo

Olga Kovaříková

Personalistka RI OKNA a.s.

Díky kurzu Stress management jsem zjistila, jak efektivně pracovat, když mi práce "přeroste přes hlavu". Moc se mi líbil projev lektorky Soni Drápalové, bylo to obohacující, přínosné a hlavně zábavné.    

ekofiltr

Jaromír Münster

ekonomický ředitel Ekofiltr s.r.o.

Díky projektu „Změna layoutu výrobní haly", který jsme realizovali ve spolupráci s firmou CE-PA, se nám podařilo snížit průměrnou dobu výroby o více než 15 %. Důsledkem bylo také zrušení odpolední směny na dvou pracovištích.

irisa

Jiří Dřevikovský

ředitel závodu Irisa 

Ve spolupráci s konzultanty společnosti CE-PA jsme zvládli relokaci výrobní linky a náběh projektu. Díky následné optimalizaci pracoviště postupně zvyšujeme produktivitu a plníme tak požadavky zákazníka.

Úspor, které jsme nalezli ve vaší výrobě

Nabídek na společnou výpravu

Osob, které jsme proškolili

Naši klienti a reference

Spolupráce s CE-PA našim klientům pomohla nastavit efektivní procesy a moderní trendy v jejich firmách