Menu
Audit

Audit

Jsme dobrodruzi tělem i duší. Proto se s nadšením vrháme do screeningu vašich vzdělávacích potřeb, mystery shoppingu, mystery callingu nebo do „games-for-results“.
Systémové řízení

Systémové řízení

Aby celá výprava dorazila do svého cíle v pořádku, neobejde se bez dobrého plánování a řízení. Společně vybereme osvědčené metody, doplníme moderními technikami a vytyčíme cestu přesně dle nároků expedice.
Vzdělávání

Vzdělávání

Cestu k poznání máme každý jinou. Co by jeden rád, druhý nemůže vůbec. Proto vám rádi vytvoříme kurz přesně dle vašeho gusta a možností. Čili na míru. Nebo si můžete vybrat z široké nabídky našich Akademií.

Identifikace personálních potřeb firmy

Kategorie:
Akademie Specialisty náboru - Výukový blok
Datum:
17. říjen 2017 09:00 - 16:00
Místo konání:
Technologické inovační centrum, Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Počet míst
8 / 10
Volných míst
8
Telefon:
+420 605 072 248
Email:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Příloha

OBSAH KURZU

  • Pracovní týmy - zásady spolupráce
  • Struktura firmy, pravomoci a odpovědnosti vedení
  • Jak lze identifikovat personální potřeby firmy
  • Definice požadovaného / ideálního kandidáta
  • Nové trendy při vytváření popisu pracovních míst
  • Popis a specifikace pracovního místa
  • Definování klíčových ukazatelů výkonu
  • Co je kompetence
  • Jaké jsou klíčové kompetence
  • Obecný postup při tvorbě kompetenčního modelu a jeho návaznost do ostatních personálních procesů v praxi

 

GARANT KURZU

15

Gabriela Rejman

Gabriela je lektorka, koučka, konzultantka a specialistka v oblasti lidských zdrojů. Personalistikou a rozvojem vnitřního potenciálu se zabývá jedenáct let. Své znalosti a zkušenosti uplatnila jako trenérka SFE a HR Generalist ve společnostech GE Money Bank a.s. a Česká spořitelna a. s.

 

 

DÁREK pro Vás: Využijte možnosti a stáhněte si náš vzdělávací plán zdarma!


NAVAZUJÍCÍ HR KURZ - MODERNÍ METODY NÁBORU ZAMĚSTNANCŮ I

DALŠÍ KURZY

 
 

Všechny termíny:

  • 17. říjen 2017 09:00 - 16:00

Powered by iCagenda

Novinky na váš email

Naše úspěšné expedice

irisa

Jiří Dřevikovský

ředitel závodu Irisa 

Ve spolupráci s konzultanty společnosti CE-PA jsme zvládli relokaci výrobní linky a náběh projektu. Díky následné optimalizaci pracoviště postupně zvyšujeme produktivitu a plníme tak požadavky zákazníka.

Logo SPUR

Helga Gregarová

HR a marketingová manažerka SPUR a.s.

Teambuildingová hra Baťův Zlín je pojata velmi zajímavě. I když je většina z nás ze Zlína, tak jsme objevili nová místa a zjistili jsme další zajímavosti o firmě Baťa, které jsme doposud neznali. Strávili jsme velmi zajímavý den a určitě doporučujeme. 

ekofiltr

David Münster

obchodní ředitel Ekofiltr s.r.o.

Společnost CE-PA s.r.o. pro nás vytvořila dynamické kalkulační programy, díky kterým jsme schopni sledovat skutečné náklady na výrobek a přesněji alokovat režijní náklady. Tyto programy jsou pro nás skvělým obchodním nástrojem.

ekofiltr

Jaromír Münster

ekonomický ředitel Ekofiltr s.r.o.

Díky projektu „Změna layoutu výrobní haly", který jsme realizovali ve spolupráci s firmou CE-PA, se nám podařilo snížit průměrnou dobu výroby o více než 15 %. Důsledkem bylo také zrušení odpolední směny na dvou pracovištích.

logo

Hynek Spurný

technický ředitel Pharmix s.r.o.

S CE-POU jsme implementovali metodu 5S. Dosáhli jsme tím úspory místa a materiálu, minimalizovali jsme čas na hledání, snížili jsme zmetkovitost a v neposlední řadě jsme aktivizovali naše zaměstnance.  

Úspor, které jsme nalezli ve vaší výrobě

Nabídek na společnou výpravu

Osob, které jsme proškolili

Naši klienti a reference

Spolupráce s CE-PA našim klientům pomohla nastavit efektivní procesy a moderní trendy v jejich firmách